Warmpeace
WARM on body = PEACE in soul pro nás v podstatě znamená „dokud jsi v teple, houby se ti děje“. Od roku 1986, kdy vznikla naše první péřovka, se snažíme této myšlence podřídit zaměření všech našich výrobků.
Jako u většiny podobně starých českých outdoorových výrobců i u nás vše začalo s vlastní potřebou vybavit se na hory, skály, vodu a cestování či spaní venku. Jakmile se podařilo nějak uspokojit naše vlastní potřeby, začali se nám hlásit naši přátelé s požadavkem „ušijte mi taky…“. Tak jsme tedy ušili a nevědomky tím položili základy společnosti, která se výrobou vybavení do přírody zabývá dodnes.
Během naší existence jsme vyzkoušeli mnoho disciplín a řemesel: Budování vlastní dílny a později továrničky, zvládání a zavádění strojů a textilních technologií, nákup a import materiálů, vedení zaměstnanců a organizace výroby (v jednom období měl Warmepace přes osmdesát vlastních pracovníků), import outdoorového vybavení spřátelených firem ze zahraničí, prodej zboží ve vlastní prodejně, účast na světových i domácích veletrzích, export, cizí jazyky (na počátku jsme neuměli říct ani dobrý den), financování a řízení toho všeho atd…. Je toho hodně, co jsme se naučili a čím se můžeme pochlubit a také jsou věci, které bychom dnes určitě dělali jinak a které zrovna ke chlubení nelákají.
V řadě výrobků a materiálů, které nám prošly rukama, mají jejich uživatelé dodnes spolehlivé cestovní společníky. Některé z našich kousků figurují v naší nabídce od počátku devadesátých let a stále jsou populární a žádané (např. spacáky řady VIKING či lehké bundy z Nylonu DWR), jiné si odbyly své zlaté časy během několika let či sezon a pro slábnoucí zájem publika skončily „v propadlišti dějin“. Dnes vyrábíme naše vybavení v několika provozech jak v Evropě, tak v Asii, která se v posledních dvaceti letech stala výrobní základnou s nejvyšší koncentrací moderních technologií, zkušeností a výrobních možností dostupných i pro malé firmy, jako jsme třeba my.
Jsme firmou konzervativní a to jak naší nabídkou, tak i přístupem k prodeji. Upřednostňujeme osobní kontakty mezi lidmi, silně podporujeme prodejny s živými lidmi za pultem i před ním a vážíme si jejich práce a snažení. Při výběru vhodného vybavení sázíme na osobní zkušenost a zdravý osobní úsudek. Byli jsme svědky vzniku většiny outdoorových prodejen v Čechách a okolí a stali jsme se součástí trhu, na který stále patříme a kde se cítíme velice dobře. Snažíme se i nadále být zajímavým partnerem všech našich partnerských prodejen a jejich zákazníků.
Výrobky se vyvíjejí, rodí a odcházejí, ale zůstává báječná outdoorová komunita, na jejímž vzniku jsme měli tu čest se podílet a kterou si hodláme užívat tak dlouho, jak jen to půjde.